Eразмус+ пројекат

ШКОЛА БУДУЋНОСТИ




 

Инстаграм

                                                                 

Елена Животић - ђак генерације 2023/2024.


ЛЕТОПИС 2023/2024.





Упис првака

Упис првака 2024/2025.

Пројекат



Платформа



Захвалница


Моја школа


ПРОМОТИВНИ ВИДЕО


Датум и време

Powered by DaysPedia.com
Current Time in Belgrade
182320
Tue, November 7
06:23am 09:56 16:19pm

Временска прогноза


Мени

Администрација






ПЛАН ДНЕВНИХ АКТИВНОСТИ

Већ у првом разреду ученик у сарадњи са родитељем, учитељем , школским педагогом или психологом, треба да састави план дневних активности сходно свом узрасту, да о њему са ученицима разговара, да га подели ученицима, да прати и испуњава захтеве који су прилагођени његовим распоредом. Важно је да о плану дневних активности буду упознати сви у породичном дому који се баве дететом. Због адекватне помоћи, подршке и подела улога. То ствара бољу информисаност, заједништво и функционалност.

Упутство за састављање сталног распореда времена 

  1. Унеси у свој распоред време које проводиш у спавању. Предвиди за то најмање 7-8 часова.

  2. Распореди часове које користиш за најпотребније активности: оброци, школски часови, домаћи посао и сл. Оловком исцртај одговарајуће рубрике тако да оне буду стални периоди. Неиспуњене рубрике остају за планирање.

  3. Планирај време за учење. Одреди приближан број часова који је потребан за сваки наставни предмет. Обично се предвиђа и до 2 часа дневно за обраду појединих наставних предмета. Али, ово се може мењати с обзиром на тешкоће које имаш у појединим предметима. Трајање учења зависи од твог претходног знања, од твојих способности и од степена развоја твојих навика (први и други разред најманје 1 - 1,5 сат, у трећем разреду најмање 2 сата учења дневно. Од петог разреда време учења се још продужава).

  4. Одреди време за одмор и разоноду. Нећеш погрешити ако одредиш најмање 15 сати недељно за игру и друштвене активности, лаку лектиру или за друге облике активног одмора.

  5. Прилагоди трајање учења врсти и тежини градива које учиш:

  • за тачно запамћивање градива – 20 минута непрекидно

  • за читање приповетке или писање састава – може и неколико сати без промене посла

  • за обраду градива из уџбеника – 40-60 минута непрекидног рада, па одмор од неколико минута...

  1. Постави периоде за учење што ближе часу (пр. историја средом, учење уторком увече). Ако имаш могућности, предвиди кратко време ради обнављања лекције непосредно пре него што пођеш на час.

  2. Немој траћити време. Време од 8 – 18 часова брижљиво распореди на учење и одмор.

  3. Немој учити један за другим сличне предмете.

  4. Најтеже предмете учи у току дана када имаш највише изгледа за успешан рад.

Придржавај се распореда 

  1. Окачи свој распоред времена тако да ти буде пред очима. Сваког јутра га брижљиво проучи, а увече провери. Током неколико недеља придржавања распореда стећи ћеш сталне навике и имаћеш више слободног времена.

  2. Изврши измене ако су потребне. Можеш који пут свој план рада и прекршити.

Најбитније је да се придржаваш све док ти не постане навика.

Успех и резултати неће изостати а ти ћеш бити задовољан и срећан.