Упис првака 2025/2026.

Упис првака 2025/2026.

Инстаграм

                                                                 

Eразмус+ пројекат

ШКОЛА БУДУЋНОСТИ





 

Степин бубичњак



ЛЕТОПИС 2024/2025.





Елена Митра Марковић - ученик генерације 2024/2025.


Елена Животић - ученик генерације 2023/2024.


Пројекат



Мени

Платформа



Захвалница


Моја школа


ПРОМОТИВНИ ВИДЕО


Датум и време

Powered by DaysPedia.com
Current Time in Belgrade
182320
Tue, November 7
06:23am 09:56 16:19pm

Временска прогноза


Администрација






Eразмус+ пројекат - Школа будућности

Дисеминација резултата Еразмус+ пројекта



Дигитална учионица: практични водич за употребу дигиталних алата Београд, 2025.

Teма: Физичка и хемијска својства и промене супстанци

У оквиру наставне јединице Физичка и хемијска својства и промене супстанци, ученици су на занимљив начин утврђивали градиво путем дигиталног алата Blooket. Користећи овај интерактивни алат, ученици су решавали тест од 30 питања, који је омогућио брзу проверу знања и развијање такмичарског духа.По завршетку активности, систем је аутоматски рангирао ученике према броју тачних одговора и брзини решавања, што је додатно мотивисало ученике да се ангажују и активно учествују у раду.

Примена дигиталног алата Blooket у настави доприноси:

- већој мотивацији и интересовању ученика

- активном учешћу у процесу учења

- развоју дигиталних компетенција,

- подстицању такмичарског и истраживачког духа,

- лакшој и ефикаснијој провери усвојеног знања.

Ученици су показали висок ниво знања, сналажљивости и интересовања за тему. Дигитални алат Blooket показао се као веома користан у настави природних наука, јер повезује учење и игру на интерактиван и подстицајан начин.

  


Европски дан језика

Као и сваке године, наши ђаци су заједно са својим наставницама енглеског и немачког језика обележили Европски дан језика, који се слави 26. септембра. Ученици су били изузетно ангажовани и кроз динамичан дијалог представили различите језике и језичке породице, чиме је час добио посебну живост и креативност.

Овогодишње обележавање било је обогаћено применом савремених ИКТ алата, које су наставнице усавршиле управо кроз учешће у Еразмус+ пројекту. Стечена знања и искуства током мобилности у иностранству пренета су у наставну праксу, што је ученицима омогућило да учење језика доживе на савремен, занимљив и мотивациони начин. Тако су се такмичили у Kahoot квизу, решавали дигиталне загонетке и уживали у изазовима Escape room-а, спајајући забаву и учење.

   

 


  



Систематизација градива - физика

На часу систематизације градива из физике, одржаном на крају шестог разреда, примењена су знања стечена на курсу. Циљ часа био је понављање и утврђивање основних физичких појмова и закона кроз коришћење дигиталних алата који омогућавају интерактивност и већу ангажованост ученика. Ученици су са великим интересовањем и ентузијазмом прихватили рад у дигиталним алатима. Током часа радили су у групама, уз изражену сарадњу и колаборацију. Заједничко решавање задатака у Baamboozle квизу подстакло је размену мишљења, тимско договарање и такмичарски дух. Употреба Quizlet картица омогућила је индивидуално увежбавање и проверу знања, при чему су ученици истовремено вежбали прецизност и брзину. Такмичарски елемент ових алата допринео је додатној мотивацији, развијајући код ученика жељу да буду што бољи и успешнији у давању одговора.
 
  

 

 

 Систематизација градива - енглески језик 

На часу систематизације градива одржаном у два одељења шестог разреда примењена су знања стечена на курсу. У раду је коришћен дигитални алат Quizlet, који омогућава креирање интерактивних картица за учење (самостално и на часу), квизова и различитих игара, чиме се код ученика подстиче активно учешће, брже усвајање и ефикасна систематизација наставних садржаја. Ученици су са великим интересовањем и ентузијазмом прихватили рад у алату Quizlet. Током часа радили су у групама, при чему је била изражена међусобна сарадња и колаборација. Заједничко решавање задатака допринело је размени мишљења и тимском договарању. Истовремено, такмичарски аспект који Quizlet нуди подстакао је додатну мотивацију ученика, развијајући код њих жељу да буду што бржи и тачнији у давању одговора. На овај начин остварена је комбинација групног рада, сарадње и компетитивности, што је позитивно утицало на активност и ангажованост свих ученика.

 
    
  


Пројекат „Заборављене игре с нашег простора“

Ученици трећег разреда су са својим учитељицама и наставницом енглеског језика 14. маја 2025. године представили пројекат „Заборављене игре с нашег простора“. Ученица одељења 3/4, Ема Златковић, израдила је презентацију уз стручну помоћ наставнице Сузане Боровић, употребом дигиталног алата Gamma, и на енглеском језику представила старе српске игре. Ученици су се подсетили како су се некада деца играла, а након представљања пројекта, на часу физичког васпитања и сами су испробали поједине од тих игара.

   


Јавна трибина Вршњачког тима – Интернет насиље и заштита на интернету

У оквиру активности Вршњачког тима, а као део примене знања стечених на Еразмус+ курсу о примени ИКТ алата у настави и ваннаставним активностима, организована је јавна трибина на тему „Интернет насиље – како препознати и како се заштитити“.Циљ активности био је развијање дигиталне културе и свести о опасностима које носи интернет, као и усмеравање ученика ка одговорном и безбедном коришћењу дигиталних технологија. Након презентације чланова Вршњачког тима, у којој су истакнути облици интернет насиља и начини заштите, уследио је интерактивни квиз у алату Baamboozle. Учествовало је шест одељења нижих разреда (трећи и четврти разред).Ученици су радили у групама, решавали питања и тимски размењивали одговоре, што је допринело сарадњи, међусобном учењу и бољем разумевању садржаја. Такмичарски елемент квиза подстакао је додатну мотивацију, а питања су била усмерена на: препознавање различитих облика интернет насиља, правилне реакције у ризичним ситуацијама, коме се обратити за помоћ, начине самозаштите и безбедног коришћења интернета.

 
   

Лого пројекта

Ученици су, уз стручну помоћ наставнице Ане Станковић, израдили више предлога логоа.
 
        


Лого који је изабран гласањем ученика је следећи:


 

Период мобилности

Наставници наше школе су током периода мобилности били у Болоњи од 17. до 23. новембра 2024. године, где су похађали курс под називом „INTEGRATING ICT, NEW TECHNOLOGIES AND AI TOOLS INTO TEACHING AND EDUCATION“. Током овог курса, наставници су унапредили своје вештине у коришћењу ИКТ-а, нових технологија и алата вештачке интелигенције у образовању, што ће им омогућити да унапреде своје наставне методе и примењују иновације у свакодневном раду са ученицима. Кратак преглед активности током мобилности дат је на линку у наставку.

„INTEGRATING ICT, NEW TECHNOLOGIES AND AI TOOLS INTO TEACHING AND EDUCATION“

Припремна фаза

У оквиру припремне фазе Еразмус пројекта „Школа будућности,“ учесници мобилности упознали су се са образовним системом у Италији кроз информативне сесије и размену искустава. Као део културолошке припреме, организована је презентација која је учесницима приближила културне и друштвене специфичности Италије, олакшавајући им адаптацију и боље разумевање образовног система те земље.

 

Културолошка припрема

Образовни систем Италије
 

Eразмус+ пројекат - Школа будућности

Са задовољством вас обавештавамо да је Erasmus+ пројекат под називом "School of the future" одобрен за финансирање од стране Фондације Темпус! Током овог пројекта реализоваће се три фазе: припремна фаза, фаза мобилности наставника, и дисеминација.
 
Hа школском конкурсу одабрани су наставници који ће представљати нашу школу: Дијана Курандић, Ана Станковић, Сузана Боровић, Катарина Блануша и Ивана Ивановић. На првом састанку пројектног тима, дефинисани су задаци и договорени наредни кораци, укључујући припрему за упознавање са италијанском културом, историјом и образовним системом, као и предстојећим курсевима.
 
Чланови пројектног тима ће од 16-23. новембра 2024. године у Болоњи, Италија, похађати курс ''Integrating ICT, new technologies and AI tools into teaching and education'' .
 
По завршетку курса, наставници ће своје новостечено знање пренети кроз угледне часове, радионице, пројектну наставу и сарадњу са другим школама. Такође, покренуће и нове eTwinning пројекте како би искуство и знање поделили са широм заједницом.
 
Са нестрпљењем очекујемо нове успехе који ће обогатити нашу школу и заједницу кроз овај пројекат!