QR CODE летопис


ПРОМОТИВНИ ВИДЕО


ЛЕТОПИС 2019/2020.


2020.

Септембар 2020
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930


Аваломагија


ШКОЛЕ ЗА 21. ВЕК micro:bit




Мени

Ваннаставне активности

Администрација






ИНФОРМАТИКА И РАЧУНАРСТВО (ИЗБОРНИ)

Резултат слика за distance learning
informatikastepabeograd@gmail.com
 
Код Гугл учионице: g7fusvx
Драги осмаци,
Добродошли у авантуру звану учење на даљину.
Уживајте у новој авантури, раду и стицању знања.

Ваши наставници

Јелена Арсеновић
Бранко Арсеновић



17.3.2020.
Резултат слика за петљаЗадатак бр 1. Креирај налог на https://petlja.org/ и придружи се групи.
    
                    
Помоћ: региструј се са својим именом и презименом (важно, да бисмо пратили ваш рад) на линку твог одељења, са кодом за твоје одељење.
81 Link za pridruživanje: https://petlja.org/sr-Latn-RS/cpanel/JoinGroup/210692A6
Kod za pridruživanje: 210692A6

82  Link za pridruživanje: https://petlja.org/sr-Latn-RS/cpanel/JoinGroup/3AEDC76E
Kod za pridruživanje: 3AEDC76E

83 Link za pridruživanje: https://petlja.org/sr-Latn-RS/cpanel/JoinGroup/9C4417C9
 Kod za pridruživanje: 9C4417C9

84  Link za pridruživanje: https://petlja.org/sr-Latn-RS/cpanel/JoinGroup/30129132
Kod za pridruživanje: 30129132

Помоћ при изради задатка: упутство за родитеље


24.3.2020.
Google Classroom rubrics and originality reports exit beta ...
Задатак бр. 2. Придружи се Гугл учионици за осми разред 

Прикључивање и рад у Гугл учионицама за предмете које слушате и учење на даљину су директна импелементација (примена) информационих технологија и део градива за осми разред, тако да је приступ учионицама осталих предмета задатак за ову недељу.
Радите одморни и уживајте у истраживању.



31.3.2020 - 15.4.2020.

Рад у изабраном текстуалном програмском језику, Python

Задатак бр. 3. Пајтон као калкулатор

1. УПУТСТВО ЗА ИНСТАЛАЦИЈУ - само за оне који желе да знају више....
2. PYTHON КАО КАЛКУЛАТОР - за све
3. Потребно је да  погледате видео предавање.
4. Након тога, ћете провежбати у предвиђеним пољима овде https://petlja.org/biblioteka/r/lekcije/prirucnik-python/izracunavanje-cas7#id2,закључно са задатком Фудбалери и кошаркаши. 
 
01.4.2020 - 15.4.2020.

Задатак бр. 4. ( није првоаприлска шала :) )

Верујем да сте урадили прва три задатка. Такође се надам да сте провежбали на порталу Петља (Задатк бр. 3. под 4.) и разумели како користимо основне аритметичке операције у Пајтону. Ако нисте, пожурите, крећемо са лекцијама.

Тема: текстуално програмирање - Python

Погледај предавање бр.1. (испод) на РТС Планета - Моја школа 



Предавање бр.1.
АЛГОРИТМИ И ОСНОВНИ ПОЈМОВИ ПРОГРАМИРАЊА

Напомена: Предавање можеш погледати онолико пута колико је потребно, односно док не будеш разумео и усвојио садржај. 


Када погледаш предавање, провежбај задатке ОВДЕ. Не заборави да радиш улогован/на (пријављен/а).


10.4.2020.

Задатак бр. 5: Улогујте на https://www.mojaucionica.gov.rs/ портал за пробни завршни испит по упуству које сте добили од одељењских старешина, а које је постављено и на сајту школе.



15.4 - 24.4.2020.2020.
Задатак бр. 6

Петље и гранање - РТС3, снимак на РТС Планета овде.

Линијска структура, петље и гранање у окружењу карел - РТС3, снимак на РТСПланета овде.

Погледај предавања и провежбај задатке овде и овде.

Задатке вежбај улогован/а. Уколико не постоји могућност да се улогујете, радите непријављени.

Пошаљите у учионицу снимак екрана (screenshot) или фотографије програма следећих задатака:
(Уколико немаш могућност да користиш неки дигитални уређај, програме уради у свесци, фотографиши и пошаљи у учионицу).
1.

2.

3.



 
01.5.2020. Задатак бр 7. Само за оне који  желе да знају више
Корњача графика - Линијска структура и понављање - ПРЕДАВАЊЕ
Вежбај овде
Задатак: Нацртај слово N латиницом овде
Снимак екрана (скриншот), фотографију или видео снимак програма и његовог извршења у учионицу за информатику и рачунарство.

09.5.2020. Задатак бр 8. Само за оне који  желе да знају више
Корњача графика - Гранање, угњежђене петље, процедуре, торке-листе - ПРЕДАВАЊЕ
Вежбај овде
Задатак, који је приказан на слици, уради  овде
Снимак екрана (скриншот), фотографију или видео снимак програма и његовог извршења у учионицу за информатику и рачунарство.

18 - 29.5.2020. Задатак бр 9.

1. Рачунарска графика
ОВДЕ је презентација која садржи градиво из области Рачунарска графика.
Погледајте презентацију и потрудите се да разумете њен садржај. Ученици који буду поправљали оцену ће одговарати градиво ове области.

*За оне који имају могућности, инсталирајте ове програме на рачунар и покушајте да направите векторски цртеж у Инкскејпу и да га модификујете у Гимпу. У прилогу је слика коју можете нацртати. Радове можете послати у Гугл учионицу. Вредноваће се за оцену, али је најважније да практично увидите разлику између ова два програма. Задатак није обавезан.

https://inkscape.org/
https://www.gimp.org/

2. Обавезан задатак за све ученике, сем за оне којима је закључена оцена:
Безбедност на мрежи
Урадите  презентацију у Power Point-у или презентацију на мрежи (блог) или у SWAY (https://sway.office.com/my) на једну од следећих тема:
 
1. Правила безбедног понашања на мрежи 
 
2. Ауторска права и симболи који представљају лиценцу 
 
3. Утицај рачунара на здравље и заштита здравља 
 
Задатак је обавезан за све ученике, сем за оне којима је закључена оцена.

---------------------------------------------------------------------------------------------КРАЈ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------