QR CODE летопис


ПРОМОТИВНИ ВИДЕО


ЛЕТОПИС 2019/2020.


2020.

Септембар 2020
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930


Аваломагија


ШКОЛЕ ЗА 21. ВЕК micro:bit




Мени

Ваннаставне активности

Администрација






ИНФОРМАТИКА 72,73

Резултат слика за distance learning
 informatikastepabeograd@gmail.com

Драги седмаци,

Добродошли у авантуру звану учење на даљину!
Уживајте у новој авантури, раду и стицању знања.

Наставница Јелена Арсеновић


 
20.3.2020.
Резултат слика за петљаЗадатак бр. 1. Креирај налог на https://petlja.org/ и придружи се групи.
    
                    
Помоћ: региструј се са својим именом и презименом (важно, да бисмо пратили ваш рад) на линку твог одељења,
са кодом за твоје одељење.


72 Линк за придруживање: https://petlja.org/sr-Latn-RS/cpanel/JoinGroup/09F59669
Код за придруживање: 09F59669

73 Link za pridruživanje: https://petlja.org/sr-Latn-RS/cpanel/JoinGroup/D2E5C733
Kod za pridruživanje: D2E5C733

Помоћ при изради задатка: упутство за родитеље

23.3.2020.
Google Classroom rubrics and originality reports exit beta ...

Задатак бр. 2.
Позвани сте у Гугл учионицу на час информатике.

Прикључивање и рад у Гугл учионицама за предмете које слушате и учење на даљину су директна импелементација (примена) информационих технологија и део градива за седми разред,
тако да је приступ учионицама осталих предмета задатак за ову недељу.
Радите одморни и уживајте у истраживању.

Задатак бр. 3.

ŠKOLA NA DALJINU- na kanalima RTS 3 i RTS Planeta – Lepe Vesti  Платформа РТС Планета | Управа за сарадњу с дијаспором и Србима у ...

Данас сте имали прилике да погледате час информатике и рачунарства на РТС3. Уколико нисте, потражите снимак на РТСПланета https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1364270/531/os7-informatika-uvod-u-programiranje-2d-grafike-biblioteka-pygame.

Да, већ смо радили ово градиво. Ово је обнављање.
Провежбај овде у учионици Петље (Треба да будеш улогован/а) https://petlja.org/kurs/5,

а затим реши квиз https://petlja.org/kurs/5/1/#44.

Помоћ: Да, можеш да отвориш лекцију у новом прозору, тако да користиш док решаваш квиз. Ради одморан/на и сконцентрисан. И уживај.
 
Задатак бр. 4.
Данас сте имали прилике да погледате 2. час информатике и рачунарства на РТС3. Уколико нисте, потражите снимак на РТСПланета или на линку ОВДЕ.

Да, већ смо радили ово градиво. Ово је обнављање.

Провежбај још једном овде у учионици Петље (Треба да будеш улогован/а): https://petlja.org/biblioteka/r/lekcije/pygame-prirucnik/crtanje-cas2

а затим уради следећи задатак:
Нацртај наранџасту главу робота квадратног облика, која има црне очи, уста квадратног облика и црвени носић.
Урађен програм пошаљи у Гугл учионицу за информатику и рачунарство као снимак екрана (screenshot) или фотографије програма.
(Уколико немаш могућност да користиш неки дигитални уређај, програме уради у свесци, фотографиши и пошаљи у учионицу).

10.4.2020 - 24.4. 2020. Задатак бр. 5.
Данас сте погледали нови час на РТС3.
Час можете увек погледати и ОВДЕ.

З
адатак везан за градиво са овог предавања је:

а) Нацртај срце са ове стране СРЦЕ
или б) МРАВА - у делу где је задатак - Цртеж по упуству МРАВ
или ц) ВАСКРШЊЕ ЈАЈЕ - у делу где је задатак - Буди уметник ЈАЈЕ.

Програм и извршење програма (слику) пошаљи тако да се види ко је улогован.
Урађен програм пошаљи у Гугл учионицу за информатику и рачунарство као снимак екрана (screenshot) или фотографије програма.
(Уколико немаш могућност да користиш неки дигитални уређај, програме уради у свесци, фотографиши и пошаљи у учионицу).
Превазиђи сам себе! <3

24.4. - 8.5.2020. Задатак бр. 6.

Тема данашњег часа на РТС3 је била ИЗРАЧУНАВАЊЕ КООРДИНАТА.
Час можете увек погледати и ОВДЕ.

Првежбај добро задатке са ОВЕ стране, а тек онда уради задатак.
Задатак везан за градиво са овог предавања је:

а) Нацртај МЕДУ као на слици испод и напиши текст испод слике. Не заборави, текст се посматра као правоугаона слика. Текст можеш копирати из програма изнад, а затим прилагодити задатку.

Програм и извршење програма (слику) пошаљи тако да се види ко је улогован.
Урађен програм пошаљи у Гугл учионицу за информатику и рачунарство као снимак екрана (screenshot) или фотографије програма.
Уколико немаш могућност да користиш неки дигитални уређај, програме уради у свесци, фотографиши и пошаљи у учионицу.
Уколико не можеш да урадиш цео програм, уради колико можеш и тако пошаљи.

09.5. - 17.5.2020. Задатак бр. 7.
Одморићемо од програмирања. Лекција је:

Карактеристике рачунарске графике (пиксел, резолуција, RGB и CMYK модели приказа боја, растерска и векторска графика)

Прочитајте документ у прилогу и препишите у свескама стр.32. и стр.33. из прилога.
ПРИЛОГ


Симболи који представљају лиценцу - нацртај у свесци табелу испод.


 
18.5. - 29.5.2020. Задатак бр. 8.
ОВДЕ је презентација која садржи градиво које смо радили прошлог часа - Рачунарска графика.
Погледајте презентацију и потрудите се да разумете њен садржај. Ученици који буду поправљали оцену ће одговарати градиво ове области.
 
*За оне који имају могућности, инсталирајте ове програме на рачунар и покушајте да направите векторски цртеж у Инкскејпу и да га модификујете у Гимпу. У прилогу је слика коју можете нацртати. Радове можете послати у Гугл учионицу. Вредноваће се за оцену, али је најважније да практично увидите разлику између ова два програма. Задатак није обавезан.
У петак 22.5.2020. ћете имати кратак тест знања из области Рачунарска графика и Еxcel. Питања ће бити теоријска. Садржаће најважније појмове из ових области, онолико колико смо радили.
Тестић ће почети у 10:00. Моћи ћете да радите до 12:00, али мислим да ћете га уратити за 15 минута.